söt det är vad du är, du fyller upp mitt begär <3

vad ska man göra när man bara vill gråta
tårarna är inombords, känns som jag vill förlåta
ingen har gjort mig något dumt
vad är detta? något är skumt
vill känna din värme
din trygghet som du ger mig
jag ser en underbar kvinna inuti dig
att få hålla din hand vore en dröm
hoppa drömmen blir sann
drömmen vore, vi hade varann
du ärtjejen som får mig glad
bättre än en låda merci-choklad
du är solen i regnet
du är som kyssen i filmen
du är en levande ängel
en levande dimant
hoppas detta inte är en dröm utan att det blir sant

tårarna rinner när jag tänker på dig
när du låg bredvid mig
du var en vacker tjej
med slutna ögon och med sovande själ
ville kyssa dig men var rädd för ett farväl
ville krama och säga du var fin
att det var du och jag
den sanna vinnarmelodin
kunde bjuda upp men inte dansa
kändes inte värt att chansa
du och jag den rätta kemin
som jag sa
vi passar ihop
Honung och bin <3

Kommentarer
Postat av: L

Jag förstår inte hur du kan skriva så fint, älska dina ord! <3

2010-03-02 @ 20:49:28
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0