hur gör man ?

varför har alla andra och inte jag
en vacker tjej man kan vända sig till var dag
känner mig ensam i dessa kläder
men skulle heller inte passa i nitar och läder
vill ha en tjej vid min sida just nu
tänker på hur underbart det vore 24/7
men har insett den tjejen jag vill ha, hon är tabu
tänker på hur mysigt det vore med din hand i min
hur vi går där i solen
du är så snygg, jag ramlar om stolen
ja föll för dig direkt
du var så fin
tänkte, du och jag vore rätta kemin
men känner dig inte så bra
jag kanske inte är en sådan kille du skulle föredra
men jag vill ge det en ärlig chans
som man brukar fråga
chans till romans
får se när jag tar mig mod att prata med dig
oavsett vad alla tycker så är du en söt liten tjej

Kommentarer
Postat av: sid

love it!

skulle de va skrivet te mig så lovar ja att

du skulle få hålla min hand emil (;

sjukt gulligt :)

2010-03-16 @ 22:12:23
Postat av: ems

Du lyckas alltid få till det så bra emil!

2010-03-16 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0