gårdagen har en framtid

kaptiel ett, mitt liv är som rysk roulette
sitter här i på gatan i gamla kvarter
varför var det ingen som sa vi ser vad som sker
att du gråter inombords,en sak du gör varje dag
det är tillåtet finns ingen regel heller ingen lag
som säger, "du inte får gråta"
bara bra att du gör det och sedan kan förlåta

kapitel två började igår
som ni säkert vet så har det gått några år
kollar tillbaka, det är sant, tiden läker alla sår
hur du stod där mitt framför mig
med glittrande ögon
en helt faktastisk tjej
tjejen med ett underbart leende
ville komma ut ur mitt tunnelseende
börja om från början
kliva bort från sörjan
börja om på nytt
men samtidigt komma ihåg vad gårdagen betytt

kapitel tre får väntas med att se
kanske inte finns någon framtid
vad vet jag, kanske du och jag föralltid
men varför skulle jag tro på det
när det är jag som är kall och du som är het
men tiden får bestämma vad som ska ske
detta är ialalfall början på ett kapitel tre




Kommentarer
Postat av: sid lindvall

sjuukt bra emilus!

2010-03-15 @ 00:23:45
Postat av: L

Älska !

2010-03-15 @ 22:14:24
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0