Pannkakan<3

det var länge sedan man träffade dig
tjejen med ett leende av guld, vill träffa dig snart igen
söt som en pannkaka med socker på
lyssnar på din favoritlåt, tänker bara mer på dig då
du är flickan i mina tankar tjugofyra sju
du är tjejen jag vill ha vid min sida här och nu
skriver denna text ihop att du ska förstå
förstå vad jag vill nå ut med mina känslor små
hur ska jag förklara att jag känner såhär som jag gör
hoppas du läser denna text,och mina ord du hör
jag gillar verkligen dig som den tjej du är
träffade dig första gången, jag tror blev kär
mitt hjärtade slog för dig
vill ha dig här hos mig
höra dina andetag känna din doft
få mysa med dig bredvid, visst vore de soft
men allt det goda har ju sitt pris
du bor i stockholm som tur inte i paris
jag bor i sala
vad spelar det för roll
när vi världen ska vara så globala
jag har nu försökt säga det jag vill
att ta vara på tiden.har inte tid för spill
vi går nu ut ur mars och in i April

Kommentarer
Postat av: JP

Har du inte glömt Mikkis än??? För det är väl henne du menar? Hon bor ju inte ´i´ sthlm, men ändå....

2010-03-31 @ 19:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0