orkar inte ditt eviga tjat och ditt påhittade äckliga prat

lämnad i en meterhög snö
lämnad att frysa ihjäl i väntan på tö
vad är det du inte förstår
det är jag som sitter ner det är du som ska stå
varför be om ursäkt för en sak du inte gjort mig
du börjar bli mer och mer en patetisk tjej
ta lärdom av din läxa förra gången
annars ska ja knocka dig
du får lyssna till gong gongen
så nu är det slut på dina fasoner
du är tjejen med meloner
jag är grabben med miljoner
orkar inte ditt tråkiga prat
ditt ständiga tjat
om att träffas här och där
vadå? är jag något slags begär?
denna saga måste få ett slut
fattar inte hur du orkar lägga ner en massa krut
det är nu slut på denna sista akt
ja ska ut på en riktig skattjakt
där du inte finns i mina tankar
mitt huvud det bara bankar..
hoppas du förstår vad jag skriver
för nu jag vårat vänskapskontrakt
RIVER!!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Rätta takter Emil, stå på dig!

2010-03-22 @ 01:13:15
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: sannaklara

okej... jag tror jag vet vem du menar

2010-03-22 @ 09:48:25
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0