hur känns det egentligen ?

nu ligger jag här igen med tvivel i kroppen
känns som båten som blev av med proppen
man sjunker snabbt ner på botten
hur ska jag göra
snälla berätta!
låt mig höra
lyssnar på sorgsen musik
det är inte jag utan du som är unik
lite trött och sliten så ligger jag nu här
det är mina tankar och mina tårar som är mitt besvär
käreken är ingen lek
ett stort äventyr
fyllt med blod svett tårar och en massa svek
kollar på dig och vad är det jag ser
snälla gud jag ropar till dig och ber
låt detta vara sista gången man är ledsen och förtvivlad
 det var ingen lätt match varken 1 X eller 2 det var ingen enkel tipsrad
när jag äntligen trodde jag hade dig
visade det sig att du inte ville dela din tid med mig
utan en anna kille skulle få kalla dig för sig tjej
det var droppen som fick mig att gråta
vet inte om jag någonsin kommer kunna förlåta
tänker på det ännu idag
är inte lika stark är väldigt svag
svårt att våga
som elden utan låga
hjärtat det inte brinner
sinnet bort det springer
nu är det ensamt och kallt
mina känslor inte samlade de är överallt
vill du ska vara här
är det så här det känns att vara kär?

Kommentarer
Postat av: JP

Som sagt, jag är förvirrad. Ihop, inte ihop, smärta, glädje....??????

2010-03-09 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0