mitt första hjärtslag slog för dig

ligger här utråkad och sliten
tänker tillbaka på tiden när man var liten
men nu är man stor
jag är en 18årig kille numera lillebror
jag gillar en tjej
hon verkar inte tro på mig
du bor ganska långt härifrån
låt oss slippa vandra
jag vill träffa dig varje dag, känna att vi har varandra
ibland känns det som du inte på oss tror
kan de bero på att du i huvudstaden och jag i sala bor?
med denna text vill jag säga
att för mig är du den ända..

jag sitter här och gråter som en liten mes
skulle kunna kunna skrika ut min kärlek tills jag blev hes
jag vill kunna visa och berätta hur jag känner för dig
i mina ögon är du ingen vanlig tjej
du är inte tjejen i mängden
utan tjejen som sticker ut
kan inte förklara mer med ord hur jag känner för dig
mitt första hjärtslag, slog för dig, min lilla favorit tjej <3

Kommentarer
Postat av: linn

jättebra skrivet! hoppas det blir bättre snart:)

2010-02-03 @ 11:25:36
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/
Postat av: JenPen

Dog du lr?

2010-02-23 @ 18:14:58
URL: http://metrobloggen.se/jenwiththepen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0