varför?

ja det är frågan man ofta ställer sig mer och mer nuförtiden, varför?
men jag tror inte det finns något riktigt svar, varför det alltid ska hända en själv och inte någon annan.
ödet har helt enkelt sin egna åsikt om vad som är rätt och fel i livet, och just detta känns så fel..
varför just du, varför just jag, varför just oss två?
det var något unikt i praktiken men blev helt plötsligt som två skilda vägar när verkligheten kom ikapp oss?
så man ställer sig frågan igen, varför? och den frågan kommer jag ställa mig om och om igen..

varför?
varför?

och jag tror inte jag kommer få något svar utav någon utan att livet har sin gång och detta var inte min tur helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0