test härnest <3

går inte att beskriva denna känsla
känslan som sitter i magen
både under natten och på dagen
att få se ditt leende är värt så mycket
men att få kontakt verkar inte så lätt
ligger här och gråter
mina tankar kommer bara åter
att få prat med dig
vore en jätte grej
men vad ska man ta sig till
när de känns som om du inte vill
vet inte hur jag ska bete mig inför dig
du är helt enkelt en fantastiskt tjej
man brukar säga
lika barn leka bäst
detta känns inte som en lek, mer som ett test
jag får helt enkelt göra mitt test
och se vad steget blir härnest


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Emil :P Jo jag skaffade en PT för att jag inte vet hur jag ska träna eller hur jag ska äta för att få så bra resultat som möjligt, mitt mål är att komma in på polishögskolan :P sköt om dig!

2010-09-01 @ 13:09:00
URL: http://sandriizz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad fint du skriver tusseluss sötan! :) <3

2010-11-28 @ 13:32:16
URL: http://fnissefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0