Movietajm!!

nu ligger jag i min nybäddade säng, med datan i knät, och ska kolla runt lite på internet för att sedan stoppa in en dvd i datorn, vilken det blir, det vet jag inte riktigt men troligtvis en komedi ;)
 pratade nyss med min kära kompis Sofie Eriksson ifrån Uppsala,har saknat stunderna med henne på msn, då man kan prata om allt mellan hgimmel och jord, underbar person om ni frågar mig helt enkelt.

kommer uppdatering imorn om vilken film det blev och hur det gått i Xperteleven (managerspel på internet)
har nämligen match imorn med mitt IRAK mot hannes:s Holland, en måstematch då vinst är ett måste för att behålla serieledningen:) nu äre MOVIETAJM..

SOFIE :)

ses imorn, sing a long ;)



Kommentarer
Postat av: sofie

aaaaw <3

2009-09-14 @ 21:56:06
URL: http://loerdagsbarn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0