RFM- 09

det har nu gått 2 dagar från det att årets upplaga av RFM (rockformoc) var och man känner fortfarande i kroppen att man sov för lite under dessa 3 nätter ;) men men vad ska man göra på festival egentligen? inte fan ska man sova bort den iallafall..:S

men årets festival var rolig att jobba på, jag satt bara i entren och tog emot alla gäster som kom med bil och buss, vi kan väl säga att det kom runt 1000personer + - 0 men det bästa minnet var nog när vo tog emot äckelungen Johan palm, hade bara lust att slå till honom haha irriterar mig som fan på grabben, vet fan inte vrf men jag gör det haha ;) och egoisten Miss Li ville ha 9 enkelrum, kort sagt så ställde hon orimliga krav haha men hon ville heller inte att henns fans skulle se henne, så kravallstängsel (typ) var ett måste  kort sagt, en riktig jävla DIVA hennes kändiskskap har stigit henna över huvudet, det hade varit en sak om  typ beatles hade kommit och börjat ställt krav men när lilla Miss Li som i princip sjunger likadana sånger hela tiden och som knappt är känd ute i världen kommer och ställer krav då har det gått över gränsen haha nog om detta vill ju inte att mitt inlägg bara ska handla om henne haha men nu börjar jag min lektion så jag återkommer emd mera information om RFM hehe ;)

see ya later :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0