hälsodag med ett leende på läpparna

jahapp då var 2009 upplaga av hälsodag på Koppparlundsgymansiet över, började tydligen klockan halv9 fast det stod 8 på schemat så man var ju där förtidigt idag igen haha (läs gårdagens inlägg)* haha * 
men väl klockan halv 9 så började man emd mentorssamtal och prata igenom en enkät vi hade gjort förra året, sedan blev det massage,i en halvtimmme oc hefter det så blev det spikmatta och det var under spikmattan det bblev ett leende över läpparna, vill inte gå in på detaljer men en sak hände och så mkt som det betydde så kan man inte få annat än ett leende på läpparna ;) hihi men sedan blev det lunch och det blev ngn skitmat som vanligt.. typ leffesbakfyllax4 idag ;) efter lunchen fick vi kolla på film , filmen som stod på "menyn" var "SUPER SIZE ME" riktigt bra film med ett tydligt budskap, ÄT INTE SKRÄP/SNABB MAT haha handlar om en kille som äter Mc donald,s i en månad... detta innebar frukost,lunch och middag bestående av bara produkter från MC i början blev man ju bara hungrig av att kolla på killen som satt och åt, men efter en timme med spyor,viktproblem och dylika saker så började man må illa av att kolla på filmen och tänkte på hur jobbigt det var för killen..:/ men den är verkligen värd att se :P men sedan blev det hemfärd men innan det så citerades jag på Linn:s blogg, men jag hittar inte den någonstans så jag kan inte länka till den :/ men men sry för det Linn....

nu ligger jag hemma, förkyld,ont i halsen och trött, pratar med världens bästa Pia på msn <3 saknar dig, kom hit och det är NU hihi nej men vi lär höras snart tycker jag:)

this is PIA...är hon inte söt?


nu blire snart movietajm

tack och hej leverpastej -(L)

Kommentarer
Postat av: Pia

sötnos då! jag saknar dig också <3

2009-09-22 @ 19:31:32
Postat av: linn

tack du med:D aa, det gör vi!

2009-09-23 @ 10:49:13
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/
Postat av: sofie

hon var söt!

2009-09-26 @ 10:14:24
URL: http://loerdagsbarn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0