frågor och svar ;)



här kommer frågorna och svaren som ni troligtvis har längtat efter?

hur stor kuk haru?

Svar: tillräckligt stor för att tillfredsställa tjejer...

 

vem är skönast på kg?

Svar: svår fråga det finns så pass olika individer...pass på den fan

 

vem är snyggast på KG? ;)

Svar: hon i ettan vem annars ;)

 

Varför hetsade du på bussen i dag :O?

Svar: för att du är fett mongo mojje

 

Är salapojken kär? :)

Svar: njeaa, typ, kanske haha lite komplicerat



Hur mycket IQ har du???????????

Svar: strax över medel...

Om jag var hos dig just nu, vad skulle du göra? (A)<3

Svar:sova för jag är fett trött, men om jag var vaken så typ mysa kanske vem vet...du har ju pojkvänn (johanna)

 

Vad skulle du göra om jag stod 2cm nära din mun? (A)

påminna om att du har kille,sedan fråga vad du vill egentligen (johanna)

 

Vad är salapojkens "big secret"? hihi.

Svar:haha åå du tror verkligen jag berätttar en sådan sak på mi nblogg?

 

Vad är det bästa du vet?

Svar:leva livet och spela hockey, givetvis träffa kompisar men lär säga att ishallen är mitt andra hem

 

Ditt första intryck av mig?

Svar: trevlig, duktig på innebandy (Sara gunnarsson)



VEm är bäst ?

Svar: finns många kategorier men PIA är underbar men jag är bäst hihi <3



FINT VÄDER IDAG VA?

Svar: ja det var helt amazing great väder idag..soligt och lagom mkt nordan vindar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0