fortsättning ang: COLGATE SMILE

fick nyss ett mail ifrån Sören Persson, det säger inte er ett skit tror jag men sök på google så får ni se, och om ni inte fattar så sök på bilder ;) men det handlade utvecklingscamp som hockeydomare, ska bli kul att åka iväg och döa lite på annan ort, taggad :P

nyss fick jag se en sak som har kunnat gjort min redan glada vecka ännu bättre, vill inte gå in på detaljer men det är under kategorin "COLGATE SMILE" är riktigt jävla nöjd nu!!
ska snart iväg och döma lite hockey, det var ju ett tag sedan (2veckor) men nu är det äntligen dax, det är linjeman som är dagens uppgift så jag och Antonsson ska leka LM (linjeman) och niclas andersson på HD (huvuddomare) men det är "bara" träningsmatch så vi får "bara" 75% av det normala arvodet som domare så det svider ju lite men man dömer ju inte bara för pengar utan för att det är kul oxå



här har vi våran kända SÖREN PERSSON



men nu blire att kolla klart på filmen rockNrolla som jag började kolla på igår så hörs vi efter matchen...ska vi säga ÖL EFTER MATCHEN eller inte?

c ya läjter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0