färjan

nu sitter jag här i ett par nyinköpta jeans och en ny inköpt t-shirt ;) (bilder kommer senare) kollar på tv, men jag vill samtidigt be om ursäkt för jävligt dålig uppdatering.. men det är väldigt mkt jobb i skolan och utanför (privat) så jag har inte direkt prioriterat min blogg ....men det ska väl bli ändring på det...


snart blire "bingen" är sjukt trött men först ska jag bara säga att jag hade skolfoto idag och först hade vi vanligt skolfoto med klassen, efter det så blev det Elevråds foto..vi hade flumtema, men vilket tema det blev får ni reda på senare ahha ;) suprise<3

nu är det färjan på tv så tjillevippen

c ya läjjter

Kommentarer
Postat av: sofie

INTE färjan Emil. TRUE BLOOD TRUE BLOOD <3

2009-09-14 @ 21:59:38
URL: http://loerdagsbarn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0