Emil Johansson= nya Roger Nordin/Gert Fylking..:D

DÅ VAR DET AVKLARAT

radion är nu avklarad,jag har suttit som prograledare för västerås närradio 93,7 (megaheartz)(stavning),ibörjan var jag skitnervös, madde och ida hade nervositet test och hela min hand skakade hahahahahaha....men när vi väl börjat så gick det galant, hade kunnat suttit  kvar där än,2 timmar gick snabbare än vad jag trodde ;) me ndet roliga var att jag och Ida (min arbets kollega och även klasskompis) hade bara skrivit manus för ungefär 20minuter av sammanlagda 120, så vi improvoserade resten av tiden, det gick nästan bättre det:)...sedan kom syrran och josse och hämtade mig och ida, ida skulle till ngn hemmafest på HAGA och jag gled vidare till donken där det blev Big Mac & co med + meny ;D sedan som efterrätt blev det en smarrig jordgubbs/vanilj paj, riktigt gott må jag säga och nu ligger njag i min säng och ska sova...


Du gör mig lycklig, ditt leende är oslagbart<3...


Over and out..piiz

Kommentarer
Postat av: Tror du vet vem jag är ..

Bra att du är glad, de gillar jag! (: Finns programmet ute på webben?

2009-09-20 @ 00:00:00
URL: http://linbac.blogg.se/
Postat av: Surrounded by light*

Du gör mig lycklig, ditt leende är oslagbart<3????

2009-09-20 @ 14:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0