pissmorgon mot ett bättre slut ;)

dagen hade ju kunnat börjat bättre än vad den gjorde, först höll på att försova mig, men han precis tills bussen kom till busshållsplatsen, sedan fick jag inte sova på bussen, för något jävla dryga killar var ju tvunga att sitta bredvid mig fast dom hade hela bussen för sig själva(nästan iallafall) och när jag väl kom till skolan så fick jag mig en "chock" haha jag började ju inte förenns klockan 12... så det var bara tat vänta 2,5timmar så jag gick och satt mig vid en dator och gjorde klart min hemsida-uppgift eller typ klart, har bara en findetalj kvar;) sedan blev det mat, det serverades ngn pasta med någon skuren pastasås med ädelost, smakade skit men men..:/ sedan blev det multimedia B med våran sköna lärare Pilen och det var ju chill för vi gjorde hemsideuppgiften..:) sedan blev det engelska men med tanke påatt angelica och niclas(våra gruppmedlemmar) inte var i skolan så fick jag och emil ställa in våran engelskaredovisning,det var ju synd NOT...så jävla skönt.. haha
sedan blev det hemfärd, fick sällskap av linnéa och Ida till stationen och väl på stationen så lämnade ida oss så jag och linnéa satt och snackade skit om en kille som använt brun utan sol och om hur det är att bo på Landet, det är nämligen så att hon bor i digntuna och jag i lilla sala ;) men sedan dissade hon mig med att gå till sin buss så då fick man sitta ensam och väl på min buss hem så chillade man väl som vanligt,busschaffuren gnällde över att ngn hade skorna på sätet, jävla menschaffur men men nu ligger ja hemma och ska sova en stund innan hockeyträningen ikväll...


Aldrig trodde jag att någon skulle förstå
Aldrig trodde jag att någon skulle lyssna
Aldrig trodde jag att någon skulle bry sig
Aldrig trodde jag att det fanns någon som du!

 


Kommentarer
Postat av: Clara

SV; Claraponken? ;)

Så, nu har jag skaffat mig en blogg, hoppas du är nöjd :D haha



<3

2009-09-21 @ 22:46:21
URL: http://baraclaraa.blogg.se/
Postat av: matilda :)

jadu, låter som en underbar dag ;) speciellt början av den iaf ;)

2009-09-21 @ 23:06:56
URL: http://matildasserholt.blogspot.com
Postat av: matilda

jadu, låter som en underbar dag ;) speciellt början av den iaf ;)

2009-09-21 @ 23:08:33
URL: http://matildasserholt.blogspot.com
Postat av: L

Fin text längst ner!

2009-09-22 @ 00:23:52
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0