regnig dag + fick åka polisbil

hade sovmorgon imorse, gick upp 09:30 (vanliga fall 06:50) bussen gick kl: 10:09 ifrån busshållplatsen hemma vid mig,hade inget headset på bussen så fick och spela mobilspel och skicka iväg ett par sms till kära vänner ;)
väl i skolan så vare mat som gällde,det erbjöds spaghetti,köttfärssås eller Panerad Fisk..det fick bli pasta :D haha

sedan blev det redigering av vårat Tv-Program vi ska gära..KG-GRANSKAR kommer programmet heta, vi ska granska samhällsproblem :)

slutade 16:00, gick ut och märkte att regnet öste ner så gick över gatan för att ställa mig i busskuren och vänta på bussen, det visades att den precis hade gått nämligen 15:59, och nästa gick 16:19,jaaa vad bra tänkte jag, mitt tåg går ju 27 över så då blir det perfekt för det tar ju inte längre än 2 min att åka till stationen ifrån min skola.. men klockan börjar närma sig 19 över, klockan blir 25över,klockan blir 30över och fortfarande ingen buss, jag ringer VL och frågar vart fan bussen är (vid det här laget har mitt tåg redan gått och ja e väldigt förbannad) dom svarar, asså, vi vet inte riktigt men den är iallafall försenad.. HAHA JASÅ det säger du (kärringjävel)jag lägger på och är nu riktigt arg för att busshelvetet aldrig kommer....
men helt plötsligt så kommer det en polisbil längre bort.. jag kliver ut lite i vägen och stannar bilen,frågar lite snällt om han skulle kunna stjutsa mig till stationen,och han svRADE , visst hoppa in då :) vi snackar lite skit jag och polisen på vägen till stationen och sedan hälsar han trevlig helg på dig nu grabben och släpper av mig;)

haha nu ligger jag hemma och ska kolla på film :D


harw gött

Kommentarer
Postat av: Flickan med stor L

Sköna poliser som skjutsade dig! :) Fast ofta man stannar en polisbil ?

2009-10-16 @ 22:05:56
URL: http://linbac.blogg.se/
Postat av: king!

föör sköön blogg! keep up the good work!

2009-10-16 @ 23:22:01
Postat av: sarah "poneken"

du e allt bra modig du!:) morsan hälsar tillbaka:)

2009-10-17 @ 01:11:03
Postat av: Jen Pen

Verkar ha samma problem med busstrafiken som jag har på min hemort. Jag måste ju dessutom stå å vänta tillsammans med Psyko-Fredrik som fick käka gräsmatta på Åland i somras. Så vem har det värst, egentligen???

Kram på dig.

2009-10-19 @ 10:09:20
URL: http://metrobloggen.se/jenwiththepen
Postat av: sofie

Hahaha faan vad skön du är!

2009-10-21 @ 20:10:09
URL: http://loerdagsbarn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0