Ostbågen Max Payne ;)

ska sammanfatta min dag väldigt kort, klockan är nämligen 01:00 och jag ska upp om exakt 7 timmar, ska visst upp till ishallen och döma klockan 10:00(samling 09:00) men skitsamma, vad har jag gjort idag då?

* gick upp halv 2,käkade pizza ifrån igår och gick sedan och la mig igen
* övningskört till heby och tillbaka
*kollat på film, Max payne, den var bra, men trodde den skulle vara bättre
*pratat på msn ifrån jag upp kom i morse till jag ska lägga upp detta inlägg.. haha
* fortfarande inte planerat vad jag ska göra på lovet
*håller på att fixar till Bajen-AIK
*ätit ostbågar och lösgodis så ja höll på att spy.. fett gott och onyttigt(L)

nu ska jag sova, det tog mig 2min att skriva detta inlägg.. hihi


piiz, Over And Out= OAO


Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma

hej! vilken fin blogg du har, hittade hit genom en kommentar! tycker du min blogg är fin? då kanske vi kan lägga till varann på bloglovin?=) kram!

2009-10-19 @ 10:36:53
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0