natten lång :) dagen kortare :S eller?

igår fyllde Pia 17år, och samtidigt var det en månad exakt tills jag fyller 18, ska bli riktigt najs att bli 18år..fatta själva 18BARRE!!!!
men hoppas du fick en bra födelsedag Pia?
igår kväll så kollade jag på massa film (kommer inte ihåg vad dom heter) men jag hyrde dom på ICA, 2filmer för 40spänn det är fan riktigt bra pris..:D
sedan efter filmtittandet blev det att prata med Malin (djurgårdare,BLÄ) vi hade mkt att prata om haha, ända tills kvart i fyra inatt då loggade vi bägge ut och gick och la sig, det var efterlängtad sömn det haha ;) idag har det avrt mkt sova för min del..
Gick upp vid Halv 2, åt frukost, städade lite snabbbt,kollade på film ,sedan hockeyträning haha:D nu sitter jag här i min ny inköpta fåtölj som jag köpte i onsdags  av Nilsson för 350spänn, prutade ifrån 1000spänn :D så det är riktigt bra:D

men nu äre Taco:D <3<3

C ya lejjter!! (vi hörs senare)

här har vi Malin som är grym på att hålla en vaken, undra varför? men lägg märke till en sak på bilden :) (badankan nere till höger i bild) haha

Kommentarer
Postat av: linn

tack:) men det lät inte så bra enligt mig - haha!

du med:D, aah det gör vi väl antar jag:)

2009-10-11 @ 14:32:33
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0