läkarbesök+kanelbulle= farmville spelande

nu har man precis varit hos läkaren, dom ville att ja skulle ta en jävla massa tester för att kolla om jag fortfarande har kvar min ansträngningsastma, me ndet visades att jag inte har kvar den och nu inte kommer behöva ta min medicin :) hur underbart som hellst efter det firades det emd en kanelbulle ifrån ångbagarn ;) riktigt goda må jag säga :D

nu blire snart mat för att sedan vila en stund för att ikväll är det hockeyträning som gäller.

imorn (onsdag) blir det att åka tillbaka till skolan för att hämta lite saker jag ska jobba med, och troligtvis en liten shoppingtur. men nu blir det farmville, gick ju upp i level ifrån upp till level26 :P haha man är ju kung

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0