utifall man kollar tillbaka i tiden

så ser man att det har varit en bra vecka :D.. i onsdags så var det hockey på programmet men först fika med moa, vi hade det riktigt trevligt och rooooligt :D efter fikan på stan blev de hockey, förhandstippade AIK vann ENKELT med 5-1 och jag vann även på tippet (satsade 40 och jag vann 41,30 så ja tjänade 1,30kr den dagen) hahhaha
men idag är det fredag och jag har varit på break free, ngn såkallad musikal ute i skogen :D inte så himla bra men det var bra gjort att få ihop alla bänder på landsbyggden och få ihop en pjäs/musikal haha :d men när vi väl kom hem så gick jag med hem till "Sanna" där bjöds det på "mammas" hälsobullar och nybryggt te.. lotta är skitgrymm på att baka och dessutom rolig men det bästa med henne är att vi gissade rätt i vilka som skulle sitta löst i IDOL, sannaklara har härmed lovat dyrt och hederligt att jag ska få en dödskalle inprintad i pannan efftersom jag mobbar henne om att mariette åkte ut, men vadå? svenska folket har röstat och då åker den sämsta personen ut, idag var det (inte) tyvär mariettes tur <3 och enligt mig var det äntligen på tiden...ogillar människan ngt skarpt, har man redan släppt en skiva och är grym p åatt sjunga så har man inget att göra i IDOL ungefär som kevin som vann förra året. lixom täcvlat i melodifestivalen.. :O haha men men några av veckans roligaste ögonblick har varit :

* hockey med http://justmoa.devote.se 
*leva livet med sannis


men nu är det natti natti som gäller :D

droppa en kommentar om hur ni tycker om hur de gick i IDOL <3 hörs lejhter

Kommentarer
Postat av: linn

har lagt till dig nu(tror jag) ;) jag vet inte, sala kändes så långt bort - haha! nej, men vi gick förbi några när vi kom ut från ett rum. och det var tur att vi inte fick träffa dom för lite läskiga var dom allt;)

2009-11-28 @ 13:47:01
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/
Postat av: L

Men alltså jag har inte alls tittat på IDOL, har bara sett ett avsnitt typ, men jag tycker erik och tove är braus :)

2009-11-29 @ 01:09:52
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0