skön helg;)

nu är det Fu**ing söndag igen och skolan drar igång imorn, sjukt trååkigt men det kanske beror på att jag har en del rester och en hel del som ska vara klart nu inför jullovet:( haha men helgen som var har varit braaaa :D i fredags bjöds det på den tråkigaste musikal jag ngnsin varit på.. helt värdelöst hade hellre betalat för att gå på ngt annat;) i lördags var det hockeydömning med grisen och slangen, gick riktigt bra, kom hem och det blev att sova för at tsedan gå på krogen och kolla på adam Tensta, han var grym men hotelelt i sala i helhet SÖÖG och kommer inte bli så många utgångar där.. utan hellre krogen och kolla på fotboll och ta en bira :) det räcker bra för mig <3

 idag så dömde jag J-18 i sala.. första perioden var det 0-0 och sala spelade stundtals ritkigt bra hockey, motstådnet stod kumla för, i andra perioden så lossnade proppen ;) den perioden slutade 2-1 tilll Sala, anton johansson, stod ju lätt för matchens åktur/mål..han tar sats ifrån eget mål,snurrar upp en efter en av kumla spelarna och till sist så snurrar han även upp målvakten och lägger in den stolpe in ;) ett klassiskt solomål :P

i tredje perioden så hämtade Kumla upp sig till 3-3 men med mindre än 4minuter kvar så stänker anton johansson i nden igen och fastställer resultatet till 4-3.. en hel del tjafs men annars i helhet en rolig match att döma :) hände lagom mycket och man hade hela tiden någonting att göra ;)..


nu ligger jag hemma och har precis ätit mammas specialkyckling med smällt parmesanost på och ströbröd osv.... RITKGIT GOTT men nu är det ngn film som gäller tillsammans med mamma :)



;) ha det gött alla därute:D


Kommentarer
Postat av: moa

mysigt att kolla på film med lilla mammsen;)

svar:jo,jag hoppas med att de blir snyggt! om jag ens passar i de:)

2009-11-29 @ 21:30:35
URL: http://justmoa.devote.se
Postat av: moa

vad jag gör i veckan?

jag ska träffa dig såklart!:)

själv?

2009-11-30 @ 21:33:03
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0