Min oslipade diamant <3

sitter med här gråten i min hals..
känns som jag förbrukat min andra chans..
att se på dig svider, känns som om du ska försvinna
snälla hjälp mig ur denna dimma
säg att det är en dröm
snälla spola tillbaka tiden och säg glöm
tårarna rinner nu ännu mer
dem tar aldrig slut, det kommer bara fler och fler
sitta här med tankarna snurrandes om dig
varför ska allt detta hända, varför just mig
ingen verkar förstå att det här är inte lätt
speciellt inte du, tjejen som är min nummer ett
snälla säg mig, varför allt detta sker
när allt jag begär är att du ler
jag försöker glömma det gamla, gå vidare i mitt liv
att få kyssa dig på munnen vore väl ett kliv..
jag måste inse att jag ska kämpa för dig
tänk dig tanken att jag skulle få kalla dig min tjej.
men det är långt tills detta blir sant
en sak som är klar,du är min oslipade diamant


Kommentarer
Postat av: Sannaklara

men snälla... vad händer med dig?

2009-11-26 @ 11:18:47
URL: http://sannaklara.webblogg.se/
Postat av: linn

jo jag vet:( plus typ krönika, nån statistik grej och ja, det är mycket... jo jag tänkt försöka skriva en krönika- men vad skulle man kunna skriva om när man har ämnet kriminella? tack, hoppas jag med:) jo, kanske kommer behöva lite hjälp, verkar svårt ju;) haha! du får nog försöka hitta någon själv, jag vet ju inte vad du gillar liksom:)

2009-11-26 @ 15:25:27
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0