hej hopp, egen lektion på idrotten+ Tripplish 2LAX9

hej alla glada därute i det dystra höstmörkret för jag kan inte påstå att det är kyligt så det får räcka med höstmörker ;) haha

idag hade jag egen lektion på idrotten, nämligen åka skridskor mina "elever" skötte sig GREAT!!! hehe men det var heller inte direkt några svåra övningar så något att var inte att försänta sig, nu är det bara att hoppas att jag får ett bra omdöme på min egna lektion :)

sedan när jag kom tillbaka till skolan blev det en frukstsallad med vanlijyoughurt och flytande honung hos "Pjärra" riktigt gott och mätt blev man oxå, allt detta för endast 15kr haha ..sedan blev det att ta tag i vetenskapen istället för att gå på xtramatten :) det var ett klokt val anser jag :K *nöjd* ( redan skrivit 3 sidor)

men nu ska jag vila en stund för att sedan plugga häcken av mig ;)

"c ya lejter"

btw: vill bara tala om att AIK nu är Trippelmästare i sverige ;) det gillas...



Kommentarer
Postat av: moa

åhhhh nej,inte aik!!!!:(:(:(

hihih

2009-11-24 @ 17:44:44
URL: http://justmoa.devote.se
Postat av: linn

du, vad är roligt att ha med i tidningen?:) krönika? eller har du något tips;)? tack på förhand!

2009-11-25 @ 11:55:42
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/
Postat av: Jen Pen

Tårar av stolthet och lycka rinner ned för mina kinder. Hjärtat spränger av glädje. ÄLSKA AIK!!!!

2009-11-25 @ 18:53:19
URL: http://www.metrobloggen.se/jenwiththepen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0