Du och ingen annan är det som betyder något för mig <3

När jag såg dig första gången
tappa jag min balans
du är härlig och får mig att skratta
du är en skatt jag aldrig vill tappa
Du finns i mina tankar 24/7
jag känner mig så ensam
jag vill ha dig här och nu
se dina vackra ögon eller att ge dig en kram
det e jobbigt att se dig med nån annan på stan
natten är mörk, men jag stänger mig inne
vart du än befinner dig
finns du i mitt sinne.
Men du är nog den vackraste som någonsin sett dagens ljus
Förtjusande är bara ditt förnamn
Räcker med en blick från ditt håll så typ ba dör man..
Ögon av kristaller, och kropp av juveler, jag kollar på dig jämt fast du inte ser det
Om världen blir delad
vill jag vara på din sida
det hugger i hjärtat
när jag ser dig lida.
alla andra får tycka vad dom vill om mig
men det är DIG jag vill ha som min tjej..

Kommentarer
Postat av: Jen Pen

Jamen jag vet att du känner så här för mig, men jag har ju sagt att du är för ung :) :) :) :)

2009-11-05 @ 12:32:58
URL: http://www.metrobloggen.se/jenwiththepen
Postat av: Sannaklara

så jag betyder ingenting längre???? tack

2009-11-05 @ 20:38:47
URL: http://sannaklara.webblogg.se/
Postat av: KG

vem är det du skriver om? svara ärligt, vad har du att förlora?

2009-11-05 @ 20:55:51
Postat av: L

Fint skrivet, den tjejen måste vara lycklig nu :)

2009-11-05 @ 21:21:11
URL: http://linbac.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill också veta vem de är :D

2009-11-07 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0