DU är underbar <3

du är värme
du är lycka
du är underbar
ditt namn är hoppet, du är allt jag har kvar
första gången jag såg dig väcktes en känsla inom mig
jag såg på en tjej, det var du, jag vågade inte säga hej
men jag mötte din blick,ögon av kristaller, jag stannade upp, men du bara gick
chansen var förbi
jag kommer nu, aldrig att kunna känna mig fri

tårarna rinner nerför kinden
höstlöven blåser förbi tillsammans med vinden
vi säger vi är vänner
men när ska jag bli man och säga vad jag känner
du är flickan jag inte trodde fanns
varje gång jag ser åt ditt håll, så tappar jag min balans
att få kyssa dig på kinden vore en dröm,
jag lyssnar på orden och vinden säger glöm
chansen är förbi
jag kommer nu, aldrig att kunna känna mig fri

Kommentarer
Postat av: linn

shit vad fin dikt!:) har du verkligen skrivit den själv?:O emil - den nya poeten;)

2009-11-23 @ 20:51:41
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0