saknar dig <3

jag ligger här ensam och kall
vad ska jag ta mig till, pallar inte trycket, jag står inte pall
tårarna rinner nerför kinden, verkar aldrig ta slut..
finns ingen rättvisa, allt är som en bunden knut
du vill det ena, jag vill det andra.
låt oss gå vidare, börja vandra
tankarna snurrar om dig,du är en helt underbar tjej.
tack för att ja fått chansen att lära känna dig...
men det är nu du sviker och säger " tack för mig"
du tar ditt söta leende och går ifrån mig
vad är det du inte förstår? mina tårar, dom rinner för dig.
att få hålla din hand skulle göra mig varm.
du lämnar ditt land, flyr ifrån hamn, vem ska ja nu....ha i min famn?


Kommentarer
Postat av: moa

sötaste i mitt liv emil!

du gör så fina texter så..jag kan inte sätta ord på de.

lika paff varje gång.

utan luft att andas för att du tar den ifrån mig.

hjärtat slår snabbare..puss emil!(L)

2009-12-05 @ 00:53:24
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0