pepparkaksdeg whit replay <3

ligger här i min säng, snackar lite på msn och kollar runt på FB (facebook) kollade nyss på Miami Ink, alltså sjukt sugen man blir p att tattuera sig..det får väl bli senare i mitt liv :D
pappa gjorde nyss pepparkaksdeg, sjukt gott det är haha, men i det roliga finns även en massa tråkiga nyheter, jag har gjort illa knäet igen, eller rättigare sagt det är samma skada sedan frut, men jag har inte haft ont på länge men jag kände för att testa på hockeyträningen igår, kunde inte gå för fullt men det gick, och i morse så kunde jag knappt gå :( så jag har kommit fram till att det går att döma hockey, då det är mindre belastning för knäet och jag kan behärska min rörelse på isen bättre än vad jag kan göra om jag skulle spela...så jag ringde läkarn imorse och fick ORDER om att inte träna och återkomma imorn (onsdag) då vi ska boka en akuttid till röntgen och träffa läkaren/läkarna :(

nu blir det film med mammsen, filmen heter " hundpensionatet" ..

hojj hojj..

jag bjder på denna låt :) har gått och nynnat på den långa delar av denna snööööiga dag
men påtal om snöö, så har det snöat längre än ett dygn nu och det har kommit runt 50cm :O hahahha


här kommer klippet

Kommentarer
Postat av: Flickan med stort L

Inte alls bra med knät :/ Du får säga hur de gick sen <3

2009-12-16 @ 00:31:08
URL: http://linbac.blogg.se/
Postat av: linn

tack så jättemycket! vad glad jag blir:) och tack igen. njae, jag har faktiskt ingenting planerat och så ska väl lov se ut?;) har du?:)

2009-12-19 @ 15:53:56
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, naw!:) asså jag blir jätteglad av att höra sånt. känns inte som om någon tycker så som du tycker men aa!;)

okej, men det är ju superskönt att bara ta dagarna som dom kommer. det är ju lov liksom:D

nej det brukar bli så;)

2009-12-20 @ 16:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0