orkar inte mer

ser du inte att ja är kär?
varför står du bara där?
jag skriver dessa texter ihopp om att du ska förstå
det är inte meningen att du ska vända dig om och bara gå...
skulle vilja ta din hand och bara förklara
vad ja ser hos dig, dina ögon, dom är underbara
känslan att få se  dig dag in och dag ut
kommer sakna den, när tiden snart med dig varje dag, den är slut
kommer ligga helt livlös vad tar jag mig till?
ser dig och ditt bruna hår
vad är det som händer? mitt hjärta börjar slå
känslan som var, när vi kramade varann.
det är den känslan jag kan förklara mig  med orden
känslan som aldrig försvann..
söta doften ifrån dig var helt underbar
vad finns det för minnen utav mig? precis som jag trodde, ingenting kvar
jag gräver nu min egna grav
tyvär alla vänner, men det blir ingen nästa gång, från och med nu
FINNS JAG INTE KVAR!!


Kommentarer
Postat av: moa

du ska inte lämna mig bara så du vet..då vet jag inte riktigt vad jag tar mig till..

2009-12-05 @ 01:17:19
URL: http://justmoa.devote.se
Postat av: Matilda

kära du.. det löser sig. <3

2010-01-03 @ 05:04:07
URL: http://matildasserholt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0