hjärter dam <3


du är den dyrbaraste kort jag haft på min hand
kortet är hjärter dam
du är mer dyrbar än en mona lisa med guldram
jag mörkar min sista kort på hand
i och med detta drag, binder jag många vänskapsband
damen med ett hjärta är du och ingen annan
vill behålla dig, men snart ska korten in, dealern ska snart börja blandan
tänk om någon annan får dig till sin hand
jag svär på Gud, jag kommer krossa våra vänskapsband
beställer in en GT, och räknar upp till 3
ser dealern in i vitögat, ska du inte snart börja ge?
korten ligger nu mitt framför mig på bordet
tar nu upp dom en efter en, kan inte sätta tungan på det, vad är det gyllene ordet?
jag chockar alla vid bordet med ordet NÖJD
jag sitter ännu en gång med min hjärter dam
jag vinner hela rubbet..hela plejset är mitt
alla lämnar bordet vi är nu kvitt
korten är nu borta för denna gång
att få ha dig igen hjärter dam vid min sida
jag vet inte vad det kommer kostar, men jag kommer få lida
men jag har redan börjat jakten, jag är på språng..



Kommentarer
Postat av: L

Fint skrivet. Hjärta till dig!

2009-12-06 @ 00:39:54
URL: http://linbac.blogg.se/
Postat av: roller ofc!

grymt bra skrivet emil (:

2009-12-06 @ 13:04:38
URL: http://n-rola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0