Gästinlägg från USA!

Godmorgon Sverige!
Hos er är ju klockan snart KALLE! Men här är den bara fem i åtta på morgonen... Undrar vad jag gör uppe när min säng skriker tillbaka mig?

Emil bad mig skriva ett gästinlägg, så jag gör väl det. Gör ju ändå ingenting annat. Hehe
Emil och jag, vi är goda vänner.... Eller hur var det nu?
Närå, emil är en av mina närmaste vänner. Vi har känt varandra i, hur många år är det nu? Måste fråga honom.... Sen 2007, okej! Eller ja, först spöade jag ju honom på sista sträckan i Västmaniaden, haha sucker! (Men på den tiden var han ju inte min favorit-person direkt)

Jag vet faktiskt inte hur ALLT började, för det känns som om han har funnits där hela tiden. Men det är klart man blir trött på honom, blir inte alla det? hahaha
Aj nu kommer jag bli slagen när jag kommer tillbaka till Sverige, får gömma mig här ett tag...... ehe
Som jag sa till Palm häromdagen, jag ser inte Emil som en kille, bara för att när vi träffas sitter vi i mitt kök, dricker te och skvallrar som två vänninor, och därför (haha) anser jag inte Emil som en typisk kille, förutom att han går runt som en huligan och anser själv att han är en huligan, hahaha. (med min gröna sjal! Hur manligt är det på en skala liksom? ehe) Nej men nu ska vi inte vara såna... Hehe
Fast fotbollslag har alltid varit en svag punkt när vi pratar, eftersom han är AIK:are (eller så hejar han på Kalmar eller Örgryte, ehe, fråga inte mig, han ändrar sig ofta!) och jag är Hammarbyare så har vi ofta mycket argument mot varandra (och pappa och emil som bara kallar varandra "solnatattare" och "bajenpundare") Dessutom tycker Emil att mina bajenlåtar på mobilen är bra, haha. Han brukar gå och sjunga dom högt så att alla kan få höra! hahaha

Nej förlåt Emil, jag ska vara lite snäll nu. Du är en jättebra kompiz som jämt ställer upp med film och godis om det skulle behövas. Jag tycker om dig jättemycket och hoppas att vi kommer vara kompisar läääääääänge till! Jajajaja (vi behöver ju inte nämna att min mamma vill att vi blir tillsammans, hahaha)

Nej nu ska jag återgå till min juice!
Sen ska jag nog till stranden och steka om det blir fint väder idag, ehe!
Hörs sen sverige,
pusselipusspusspusspuss
/Sannaklara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0