ett tvättäkta tips :D haha

Nu ska jag lära er en nåt som kan vara bra att bära med er,
Det gäller inte direkt er själva, utan snarare era kläder.
Detta är en sann historia om ett par brallor,
som gick mot succé men sluta som sketna ostfrallor....
Det började vid lunch, då jag testa, mecka och sydde,
att jeansen va nya, otvättade va inge som jag om mig brydde.
Resultatet blev perfekt, få gånger har ett par jeans suttit så rätt,
Men allt skulle komma att ändras, och det efter en ynka tvätt!

Evisujeansen som tidigare satt som ett smeck,
slutade nu precis under mina knäveck.
Värdelöst som en förlust och trist som bara den,
bara att be farsan köpa nya, sen på de igen!

Men då ska jag nyttja det tips som jag precis er gett,
och inleda mitt arbete med att ge jeansen en tvätt


(jag är inte grundaren till denna text)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0