det är så här jag känner FÖR DIG <3


tänk er känslan att vara nykär,
det är som att sväva på molnen
ingenting är omöjligt just då
man är på toppenhumör och allt flyter på
tills dagen då du är jätte nära att få henne
då säger hon att, nej hon inte riktigt är på "humör" för kärlek
humör kanske inte är rätta ordet, men hon säger iallafall att just för tillfället är hennes liv bra, det vill säga utan kärlek utan bara leva livet..

mitt budskap med denna film är just, ta vara på dina chanser när du är nykär,du vet ju aldrig när du blir det igen

JAG GILLAR DIG OM DU INTE SER DET....<3

Kommentarer
Postat av: moa

emil..om du gillar henne så låt henne veta de?

som du säger så måste man ta chanser..vågar du ta din?

puss

2009-12-05 @ 02:00:26
URL: http://justmoa.devote.se
Postat av: Matilda

Man måste våga chansa, ta några risker..

Och vad som än händer när du tagit den risken,.

så kommer jag finnas för dig :)<3

2010-01-03 @ 04:59:45
URL: http://matildasserholt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0