Filmhelg + prat med himmelsk Gåva

klockan är 18:28 oc hdet är 1dag och 19timmar sedan jag skrev ngt i min blogg, har inte mått så bra dom senaste dagarna, och när jag väl mått bra så har jag haft träning elelr varit på jobbet så har inte haft så mycket tid eller lust att skriva men nu kommer det ett inlägg:

igår då? jag gick upp vid 8 (måste börja vänja mig till skolstarten) och så åkte jag och pappa ut till Lindvallen, även kallad Arenan, alltså måste bara påpeka att gräsmattorna är väldigt snygga och välskötta,det är precis som jag,pappa och englund sa att det är så typiskt att mattorna ska vara som bäst när säsongen snart är slut..men men vad ska man göra åt saken lixom :/ men det som hände den dagen på jobbet, kan kort sammanfattas med , bytte rem på gräsklipparen,fixade dit ett par lister, fikade, och klippte till lite ytor med både gräsklipparen och kantklipparen ;) haha
sedan när jag kom hem så fick jag ont i halsen alltså inte innuti halsen utan utanpå, typ i musklerna,men jag gick och la mig och hoppades det skulle bli bättre:) men det blev det inte men dum som man vgar så åkte man iväg till Avesta och tränade, men eftersom jag har benhinneinflammation och inte får springa så tog jag mig till gymmet och cyklade 2,3mil istället, sedan en varm dusch efter det och sedan var man på väg hem ;) väl hemma så tog vi vägen förbi åkrahallen (ICA) där hyrde jag 2filmer, första filmen var "Role models" en komedi med skådespelare som seann william scott,Han är mest känd som Steve Stifler (Stifmeister) i American Pie-filmerna och skådespelaren  Paul Rudd och efter den filmen blev det actionrullen way of war, riktigt bra film om det kubanska kriget osv...
idag har jag legat i sängen hela dagen, började med att kolla på filmen tjuven alltså nya WALLANDER sen så blev det ngn annan film som jag ej kommer ihåg namnet på, men får inte glömma att igår pratade jag med älskade PJ, livet känns så mkt enklare när man pratar med dig, det är en himmelsk gåva att ja fått lära känna dig och kommit dig så pass nära som jag fått..DU BETYDER <3

nyss så kollade jag på High school musical 3 den var fin, och sorgsen haha :D och snart blir det en film till.. haha bilder kommer senare och ja just det, får inte glömma lägga in estlandsbilderna oxå. om jag glömmer är det bara att påminna mig ;)


xox
piiz

/SP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0