sjuklingen drar till v-ås

ojojojoj... Ber om ursäkt att det inte blivit så mycket bloggande under denna vecka men jag har typ legat sjuk ifrån tisdagskväll till fredags eftermiddag och då är det inte bara någon lätt förkylning vi pratar om utan 40graders feber,ont i hela kroppen och en igensvullen hals, så det blir som Emma sa, mycket film du borde ha kollat på denna vecka;) och det kan ni ge er på..jag vore glad om jag kom ihåg hälften haha men en bra film var "flamman och citronen" (dansk andra världskrigsfilm) sedan filmen ... eller äsch jag gör en lista över dom filmer jag kommer ihåg;)

flamman och citronen
the bourne ultimate
unknown
death race
taxi
taxi2
we are marchall (grymmt bra)

detta var lite filmer jag sett haha men igår så var jag med sannaklara på kvällen,ringde PJ och man blir alltid lika glad när man har pratat med henne haha men jag och sannaklara vi var först ut och gick i regnet sedan chillade vi och löste världsproblmenen med en varsinn kopp med te ;)
idag blir det v-ås med sannaklara, vi ska träffa Crille Elias och Troligtvis Jenny ;)
 
men nu måste jag borsta klart tänderna annars missar jag tåget och då DÖDAR sannaklara mig :(

over and out ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

Jo tack, det är jättebra med mig. hur är det själv ? (:

2009-08-17 @ 12:36:03
URL: http://loerdagsbarn.devote.se
Postat av: Linnéa

Klart man ska kika på film när man är sjukt. :D Man orkar ju inte göö nått annat ju..

2009-08-17 @ 14:30:51
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0