shoppingdag:)

nu är min första lediga dag denna termin avklarad och man kan andas ut,hade glömt hur skönt det var att sova ut och sedan bara chilla, men så mycket chill blev det inte,utan jag drog mig till västerås (gurkstaden) för att inhandla lite
detta var lite saker som stod på listan

jeans
tjocktröja
t-shirt
skor


men det ända jag hittade var ett par jeans för 700spänn... dom blev inköpta på Jack and Jones så dom är jag nöjda med, förutom att det dom är något stora längst ned men det fixar sig haha men på vägen ut ifrån butiken så går jag förbi en farbror uppskattad i 45års åldern och frågar om jag skulle vilja köpa tidningen situation Stockholm, och som den goda person man är så köpte jag den utav honom, jag kände mig riktigt nöjd med mitt köp efteråt och man såg hur farbrorn bara sken upp av att jag ville köpa den av honom, jag vet nte riktigt hur det ligger till men den hemlöse får oftast ngn krona för att han/hon säljer tidniingen kan vara ngn krona för varje exemplar han eller hon säljer vilketsom så blev han glad och han önskade mig en fortsatt trevlig vecka:D

sedan kom ja hem och övningskörde, jag känner att det går bättre och bättre, mamma skriker bara när det kommer saker ivägen eller när ja gASar fär hasrigt och inte bromsar in när hon tycker det, och det är tyvär allt för ofta hon säger till mig o mden saken haha man är ju fartglad som man är:)

och på önskemål av Mandy så ska ja väl göra migg ett försök till dagens Outfit, med början imorn ;) hahahha



nu blire poker på facebook sedan blire natti natti


Kommentarer
Postat av: Mandy

wiho :D

2009-08-30 @ 20:07:05
URL: http://mandytang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0