jobb och tränar klockan haha ;) <3

jadu, vad händer i mitt liv egentligen?
jo igår så jobbade jag på förmiddagen, sedan kom farfar förbi hemma hos oss och tog sig en fika;) efter det så vilade jag ögonen eftersom jag var gudomligt trött efter att ha gått upp tidigt med tanke på jobbet ( kl 09:00) sedan var det bara att packa sina saker för då bar det iväg till hedemora där vi hade hyrt tid med hockeylaget så vi körde på den där timme och kvarten långa ispasset:d sedan bar det iväg hemmåt och tog lite kort till thomas som han skulle ha med i en reklamfilm :) (thomas företag var med och skapade giraffen i "vi hade ialalfall tur med vädret 2" ) så hoppas det blir bra, ska ta fler bilder till honom idag :)


idag då? ja vad händer idag? just nu ligger jag i min säng och lyssnar på pappa som lagar fönstret på våran bil (ngn idiot krossade det förra veckan) jag ska väl snart gå upp, käka lite frulle sedan glida iväg till jobbet, jag ska tydligen klippa gräsmattan och välta mattan samtidigt..

nej men nu ska jag glida upp tror jag :) hahhaha


Piiizz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0