ESTLAND<3

nu har jag vart hemma ifrån e'stland i över ett dygn och förkylningen börjarr komma ikapp, ont i halsen och snorigt värre..
här kommer en liten sammanfattning om Resan


åker ifrån Sala på tisdagen, båten avgår ifrån Stockholm runt 18:00, klockan 20:00 blev det middagsbuffè sedan vandrade natten vidare och det som händer på en estlandsbåt stannar på en estlandsbåt haha...men ja gick och la mig runt 5 och gick upp vid halv 8 när det väntades frukostbuffé men efter natten äventyr så var man inte så sugen på ngn mat.. haha

onsdagen började med en 2timmars bussfärd till ngn stad som jag inte kommer ihåg namnet på haha ( ngn hjälp tack) där åt vi på en restaurang, sedan checkade in på vandrar hemmet vi skulle bo på :) resten förblir osagt, då vi traksde igenom ett slummområde och typ åt på ngt halvtaskigt ställe...

torsdagen drog vi till ngt bondeland där vi fick bo i en kyrka uppe på läktaren bredvid orgeln, men efter den natten blev i princip alla småsjuka och marcus blev tammefan värst han hostadde i princip blod resten av resan men mer om det senare..:) på morgonen så sov sannaklara nere på samma läktare som oss efter att först ha sovit i självaste kyrktornet med marcus men sprungit ner för att hon blev omtyckt av fladdermöss och sannaklara heidenborg HATAR fladdermöss hihi

fredagen började emd en bussfärd till pärnu(betona R:et) haha ungefär 1timme,s bussfärd (och jag sov hela vägen, bredvid lasse svedberg) *kyrkoherde i sala* sedan i pärnu, så checkade vi in på ett av dom mysigaste ställerna jag sovit på..det var ett sådan där hus, man kan hyra via internet..
det var 4 väningar och jag bodde högst up och i källaren fanns det jaccuzi och bastu haha riktigt grymt ställe må jag säga..:D

lördagen blev att sitta i buss igen in till tallin där jag hängde emd grabbgänget, och massa skratt och bus ;) ( men det som händer i estland, stannar i estland) men hemresan på båten var Fantastiskt,och diskot slutade 06:00 och efter det blev det efterfest i våran hytt fram till runt 08:00 då det väntades frukost så med andra ord så sov jag inte ett skit, förutom den kvarten då sannaklara väkte mig och jag sluddrade massa i sömnen typ..:) men hemresan med tåg blev perfekt med sömn och donken mat:D haha detta var storyn från början till slut, väldigt kort sammanfattat..:d bilder kommer senare..


Over nad Out Piiiiz 

SIgnerat  / Sp

Kommentarer
Postat av: sannaklara

HAHAHAHHA. Jag fick dig att äta donken, du skulle ju vara så jävla macho. haha

ja jag hatar fladdermöss, speciellt när dom flyger tre centimeter ifrån ansiktet!!!!!!!!! haha :D

2009-08-12 @ 09:08:23
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0