Estland+ PJ

jaha, då var det enbart timmar kvar till tåget som kommer ta oss till stockholm går, och ifrån stockholm så tar vi den nya båten (producerad 2009) baltic queen till Estland, där vi bland anant ska träffa Merilins Mamma och träffa ngn artist osv..låter ju jätte trevligt, kommer hem nästa söndag, och då kommer jag vara helt slut men det är hockeyträning på eftermiddagen...


en som jag tycker synd om är lilla PJ som ligger hemma och är sjuk just nu, när solen skiner och värmen är tillbaka in i den  svenska sommaren.. hoppas du snart blir frisk söötis <3 sköt om dig nu när jag inte är hemma i sverige..


Over and Out

Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv: jo det ska jag försöka ta kort på! :D

2009-08-04 @ 11:37:49
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får ha det så kul :D

2009-08-04 @ 11:40:53
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0