:(


Vad är mitt liv?! När jag tänker på saker som jag har gjort
och allting har passerat fort, har alltid lagt fel kort
Vad är min död?! När jag tänker på min sargade kropp
med gevärspipan i munnen, ensam, ingen sa stopp
Vad är min vardag när jag sliter som fan
tills den dagen kommer då jag inte ens lyfter min hand
Jag sväljer tretton piller, skjuter under hakan bara för att vara säker på att aldrig mera vakna
När tiden runnit ut, när allting bara slutar funka
Då ska jag ta mitt eget liv, i eget blod jag drunknar
Har redan börjat vandringen mot andra sidan säger fan i mig inget slut på detta skiten
Sluta lida, sluta leva, sluta treva, sluta häva massa skit
Sluta leva i en fantasi
Är less på fan det mesta nu som har med er att göra
Vill inte se, vill inte tänka och vill inte höra
Jag vill gå, jag vill vara helt ensam
Respektera mina ord och fatta känslan
Och om du inte varit här så ska du fatta
Att efter denna låt så bryt sönder min platta
Och lyssna aldrig mer för att du inte hajar nått
Hajar nånting om killen som sa stopp
Nu får det vara nog, jag skiter i det här
Jag greppar mitt gevär och trycker av jag svär
Jag sprider blod och massa innehåll på väggarna
Och lämnar kroppen här på golvet för att ruttna
Om några dar så känner grannarna stanken utav mig
Och bryter upp min dörr och se där, så finner dom mig
Halva skallen bortblåst och på bordet en lapp
Dom vecklar upp den och på den så står det Tack
Ett jävla tack till alla fittor som bara sket i mig
Medans dom såg att jag led men dom log åt mig
Tack för allt, Tack till vännerna och mamma
Jag sitter här med mitt gevär emot min panna!

Kommentarer
Postat av: sannaklara

men det där är väl en låt? jag trodde det typ var en dikt eller något. mår du dåligt?

2009-08-24 @ 10:49:00
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0